Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 11. november 2012

Søndagstanker

Klokka er stilt, det blir mørkt på kvelden. Kjenner at alt går seinere, både kropp og sinn. Er nok ikke noe vintermenneske nei......

Godt man har lysglimt i mørketida

Denne sto på trappa da jeg kom hjem fra jobb en ettermiddag. Alltid hyggelig med en overraskelse, og denne dagen gjorde det ekstra godt


Takk til mamma og pappa

Lysglimt også når man får ferdig bestillinger. Har nemlig som vanlig tatt på meg litt for mye før jul, så jeg har jo egentlig ikke tid til noe annet enn å strikke. Men hverken jobb eller venner kan settes på vent, så da blir det eventuelt bestillinger som må vente. Men kjenner jeg meg selv rett, så får jeg vel tid til alt sammen :)


To par votter kan ihvertfall krysses av på lista, og nye ting er på pinnene.

Familiehelg, med god mat. Det er gode ting. Kjedelig å lage mat bare til meg, så da benytter jeg sjansen når jeg kan fylle huset med litt flere


Og greit å få testa juleribba i god tid før høytiden. 


Ha en god uke alle sammen, det har ihvertfall jeg tenkt å ha




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar