Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 27. oktober 2012

Mørketid

Kjennes ut som jeg har gått i vinterdvale allerede, ihvertfall når det gjelder blogging. Tar lite bilder gjør jeg også, må bli flinkere til å ta med meg kameraet. Men her er en liten oppdatering fra de siste ukene.


Første etappe i Marius-maraton er ferdig. Dette er et sett i str 2 år, strikket på bestilling


Min barndomsvenninne Ellen Gill Johannesen har gitt ut sin første bok. Dikt og tanker om hverdagslivet. Jeg har kjøpt noen eksemplarer til julegaver, og selvfølgelig har jeg et esemplar selv, signert av Ellen så klart. Anbefales på det sterkeste, spør i nærmeste bokhandel etter denne.


Mye turgåing for tida, vi er en fin gjeng som kommer oss ut 4 kvelder i uka. Ikke alltid at alle kan, men vi prøver alle å få med oss så mange som mulig av kveldene. Blir vel litt mørkere nå som vi skal stille klokka, men flott stemning var det ihvertfall en av kveldene i Baneheia denne uka.


Min gode strikkevenn Torill har vært ute og reist igjen, og denne gangen var det en liten flaske med Amarula som ble med hjem til meg. Den andre flasken har jeg fått av henne tidligere, så enten synes hun at jeg drikker for lite, eller så mener hun at jeg må begynne å samle på noe annet enn engler....

Da er det tilbake til strikketøyet. Har mye bestillinger før jul, så her har man ikke tid til å være slapp.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar