Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 28. mai 2012

Perfekt opplading

Jammen har sommeren klart å time sin tilstedeværelse godt. Langhelg med strålende vær og sydenvarme....kan ikke bli bedre. Og når jeg nå står fremfor to uker med hjemmeeksamen, kommer det godt med. 


Kom et lite ekstra hjerte med på dette bildet. Sånn er det når man sitter å leker seg med et redigeringsprogram, og ikke følger helt med....Men skitt au, hjerter får man aldri for mye av:-)

Og når vi nå snakker om hjerter....på lørdag var jeg i 40+40-års lag hos gode venner. Verdens herligste mennesker, og så flinke til å være glad i hverandre. Så gaven til dem ble jo selvsagt.....

Kjærestevotter!!!


Brukte av garnsamlingen min til disse......men man kan jo ikke ha hull i hyllene, så jeg måtte jo bare kjøpe litt å fylle i med igjen.....

Med det flotte været vi har og har hatt, så skjer det ting i hagen.....ihvertfall når mor husker på å vanne:-)


I dag var det litt mer skyer enn den siste uken, så da fikk jeg luket og ordnet litt i bedene. Ikke lenge før jeg kan plukke markjordbær nå....Mmmmmm

Har hatt huset for meg selv mesteparten av pinsa, og da var det koselig at Lille Petter Edderkopp stakk innom på morrakvisten. Satt stille og rolig i sofaen på morgenen, da denne karen plutselig firte seg ned fra taket.....Han sto stille lenge nok til at jeg fikk tatt et bilde. Synes edderkopper er flotte innsekter.....ikke så mange som er enige med meg i det. 


Synes den er fin jeg......

I morra blir eksamen utlevert, så da blir det vel nesa i bøker en stund fremover. I tillegg er vi tatt ut i streik fra onsdag av, og jeg har ennå ikke fått svar på om jeg får dispensasjon for å jobbe med eksamen. Så det kan vel være at det blir litt streikevakt og markeringer innimellom også.

Det skal bli litt kaldere de nærmeste dagene, og det passer meg helt utmerket. Kjedelig å sitte inne å lese og skrive hvis det er full sommer ute. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar