Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 1. april 2012

Livet er herlig, livet er topp....

Ja, sånn føler jeg det i grunnen for tida. Har jo så mye å være glad for, og når våren og varmen begynner å komme, så våkner jeg opp av vinterdvalen. Kjenner helt klart at jeg ikke er noe vintermenneske, og de som kjenner meg kan sikkert skrive under på det.

Men nå er det lenge til vinteren.....og med en sånn vår som vi har hatt til nå, blir den gode sesongen ennå lenger. Best å være fornøyd nå, for jeg kommer sikkert til å finne noe å klage på værmessig etterhvert.....

Nå har jeg endelig klart å huske på å ta med meg kameraet hver gang jeg forlater huset. Er jo helt typisk at når man ikke har kamera for hånden, så dukker motiver opp som man bare skulle hatt et bilde av.....

Så nå ligger det i lomma eller veska og jeg knipser i vei. Tenkte å lage meg en slags ukesrapport i bilder, med hverdagsgleder. For å minne meg selv på alt jeg har å glede meg over, og at de små gledene kan være vel så gode som de store.....

Så her er den første rapporten:-)





Sko, mat, blomster, sol, påske, garn........Kan det bli bedre????

Pleier for det meste å gå tur i skogen jeg, men i dag ble det byvandring. Artig å gå rundt i den byen jeg har vokst opp i med kamera, men ser liksom litt andre ting da....Jammen ikke dumt med bypåske, spesielt ikke for meg som er allergisk mot skigåing....





Jammen ikke noe vits å reise noe sted når man bor som det her.....

Påska er uten barn i år, skal jobbe to dager til før jeg tar påskeferie. Har en stabel med bøker jeg skal lese, strikkepinnene blir vel også brukt i løpet av påska. Men det skal også jobbes litt siden vi skal ha planleggingsdag første dag etter påske, og noe må forberedes der. Og så har jeg en rapport som skal skrives ferdig, slik at den kan leveres uka etter påske. Får en studievenninne på besøk en av dagene i påska, så da blir det vel en god blanding av studier og rødvin tenker jeg.....

Har flere strikkeprosjekter på gang, så det kommer litt etterhvert. 2 luer har jeg fått heklet i helga, de skal sendes nordover til en dame som har mistet håret etter cellegiftkur. Håper de passer,og at hun blir fornøyd med dem


Ønsker alle en god påske, om det er på fjellet, ved sjøen eller i byen. Avslapping, god mat og godt selskap er det vikigste.








1 kommentar: