Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 2. april 2012

Påska begynner å ta form

Sto opp i dag morges og hadde igrunnen ingen planer for påska.....utenom å skrive oppgave da:-)
 Og det må jeg jo fortsatt gjøre......Har også en stabel med bøker i hylla som bare hyler etter å bli lest.....og endel garn som ligger å venter på å bli omgjort til genser, bolero, sokker og........Og en terrasse som helt klart har behov for både terrasserens og et par strøk med beis......og ei hylle som skal males sort.... For ikke å snakke om planen om å ut å gå en tur hver dag.
 Kanskje ikke riktig å si at jeg ikke hadde noen planer:-)


Med andre ord en påske helt for meg selv.....avslappende og fornuftig. Har tilogmed gjlrt meg ferdig med påskehandelen allerede, for å slippe stress

Har vel etterhvert nå i løpet av dagen kommet frem til at noe av dette ikke kommer til å bli gjort....

Skal fremdels skrive oppgave....sammen med Anne og en flaske rødvin:-) Og så blir det en tur til den omvendte båt sammen med Ellen og noen flere på torsdagen....og så blir det en tur ut å spise med Venneklubben Kristiansand en av dagene.....og kanskje en tur på byen med Kjetil i tillegg.....Og det er bare det jeg vet til nå......Tror dette blir en flott påske jeg, så kan terrasse være terrasse en stund til, den løper ikke avgårde.

Men før jeg tar påskeferie er det en dag igjen på jobb. 

Ønsker alle en riktig så god påske, med fred og ro eller full rulle. Samme det, så lenge man har det greit med seg selv og de man har rundt seg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar