Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Variert bruk av ulike muskelgrupper 23. oktober 2010

Jepp, dette er målet mitt. Og da snakker jeg ikke om de muskelgruppene jeg bruker til daglig. Jeg nevner i fleng:

* Gå frem og tilbake til bilen-gruppen
* rulle mellom pulten og skriveren-gruppen
* husarbeidsrelaterte oppgaver-gruppen
* strikkemuskel-gruppen

Disse bruker jeg jo daglig, så det må jo være litt andre muskler som trenger å røre litt på seg.
Så hva har blitt gjort denne uka da?

Mandag ble lattermusklene trimmet på Stand-up med Ahmed Ahmed, og jammen med fikk jeg rørt litt på studentmusklene også
Tirsdag var det heksemusklene som ble trimmet.
Onsdag er dansedag. Så da blir både cowboymusklene og lattermusklene trimmet ganske så godt. Og litt svette blir vi også
Torsdag var det helst stemmemusklene som ble trimmet, da jeg var nummeroppleser på lotteri i barnehagen
Fredag var migrenedag, så da var det helst sovemusklene som fikk trimmet seg, og de er igrunnen i god form fra før

Så da jeg tok en oppsummering av uka så langt, måtte jeg bare innse at jeg har klart variasjonen, men kanskje ikke helt som jeg hadde tenkt. Så nå har jeg hatt 45 minutter med MEGET effektiv styrketrening her på stuegulvet. Mage, rumpe og lår har virkelig fått gjennomgå. Hadde planer om en gåtur i dag, men kjenner at den nok blir utsatt til i morra.

Når tror jeg at det bare er strikkemuskelen og kose-seg-muskelen som skal få jobbe resten av dagen og kvelden. Hvis ikke jeg må ut å hente litt 18-åringer på byen da……de var en tur innom her i går med ei som trengte å få litt omsorg og en liten dupp før de gikk til byen igjen:-)
Ha en god helg alle sammen, med eller uten muskelbruk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar