Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

De siste ukers strikkeprosjekt 22. oktober 2010

Da var settet ferdig. Dette er en bestilling jeg har fått, med frie tøyler. En venn skulle ha et sett til et av sine vennepar som har fått barn. Han hadde ikke peiling på hva han ville ha, så jeg måtte bare finne noe. Siden jeg visste at paret som skulle få gaven er glad i friluft, tok jeg sjansen på at de vil like noe i litt tradisjonell stil.
Da er det bare å håpe at Ståle blir fornøyd med gaven han skal gi bort, og at mottakere også blir fornøyde.
Settet er strikket i Dale baby ull, og er i str 3-6 mnd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar