Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Deilige søndag 17. oktober 2010

Denne søndagen fikk jeg lurt med meg Mathias ut på tur. Ikke så lett det der, er man snart 13 så er det ikke akkurat kjempekult å gå tur med gamla. Tror han hadde litt dårlig samvittighet etter å ha sagt nei ganske mange ganger nå, så han tusla med.
Masse folk på Odderøya i det fine været.




En del av motivasjonen for å bli med på tur var nok at jeg hadde lovet ham en tur på Mother India for å spise. Men for å komme dit gikk vi langs vannet bort mot Sjøhuset



Og endelig var det tid for mat. Da gikk han tilogmed med på å bli tatt bilde av. Kjempekoselig helg har vi hatt denne gangen, akkurat som vi pleier:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar