Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Årets siste karusell 14. oktober 2010

Da var det slutt for i år. Siste løpet i terrengkarusellen var i Dyreparken. Tok med meg kameraet, men det var ikke så veldig mye dyr å se. Men litt bilder fikk jeg da tatt.

Terrengkarusellen har på en måte blitt litt symbol for forandringene jeg prøver å gjøre i livet mitt. Starte på nytt, selvstendig og på egenhånd. Og med gode venner på laget så går det så langt strålende:-)
Takk til Monica som ikke ga opp å mase på meg, og som etter et år fikk lurt meg med på dette. Tror du skjønte at jeg trengte dette.

Og takk til Anette, som har gått , kjefta, flirt, svetta og pusta sammen med meg. Vi har vært flinke synes jeg. Vi får fortsette å motivere hverandre, tror vi begge to trenger disse turene våre.

Vi vandret vidt omkring:-)

Vesener vi møtte på vår vei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar