Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Søndager = tulltur 24. oktober 2010

Ihvertfall for meg. Planen var å komme seg tidlig ut og ta en runde i lysløypa på Fagerholt. Har ikke vært der før, men hadde fått beskjed om at den skulle være ca 4 km lang. En passe tur på en søndagsmorgen.
I hodet mitt hadde jeg også hørt at den gikk i en runde, slik at jeg endte opp på samme sted som jeg startet. Og det kan det godt være at den gjør…..men jeg fant ikke den runden…
Det var masse skilter og veivalg, og jeg valgte i vei. Holdt meg til den “brede” vei, tenkte det var det riktigste. Vet ikke helt det nei. Da skiltet til Holmenkollen dukket opp, skjønte jeg at jeg var på ville veier


Og litt lenger nede stor det skilt til Jegersberg. Og dit skulle jeg ikke. Bare å snu da. Prøvde så veien til Linntjønn og Tretjønn. Fant det første, men ikke det andre. Var da plutselig på Gimlekollen, og det var jo ikke der jeg skulle være. Så da måtte jeg snu igjen. Valgte så den trygge veien tilbake, altså samme vei som jeg hadde kommet i utgangspunktet. Ikke noe i veien med naturen hverken i Jegers eller på Gimlekollen, det var bare det at bilen min sto på Fagerholt.
Og når man ikke har retningssans er det ikke så lett å finne ut av hvor man skal gå for å ende opp der man vil.
Så totalt endte jeg med en tur på 9 km…..og noen fine bilder. Jammen med godt jeg startet tidlig.Bør kanskje ønske meg en GPS til jul…….






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar