Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Våren er på vei…. 25. mars 2011

Og snøen er snart borte. Helt borte på fremsiden av huset, der blomstrer krokusene i bedet. På baksiden av huset er det ennå en klatt igjen, men den forsvinner i løpet av et par dager. Utrolig hvor fort det forsvant når det først satt i gang. På søndag lå det en meter dyp snø mellom verandadøra og den delen av hagen som var snøfri. I dag kan jeg gå tørskodd, og det er bare en gjennstridig haug som ligger tilbake. Deilig:-)
Terrengkarusellen startet igjen i går. Grunnet en del snø i skogen ennå, så gikk det første løpet i en reserveløype, på asfalt. Ikke helt bra for mine knær, men hva gjør man ikke for å komme igang. Deilig å få startet opp igjen, og været var strålende, med sol fra en skyfri himmel. Planen er å få med seg alle 19 løp i år, men det kan vel hende at man må stå over noen pga andre ting. Men et mål skal man jo ha…
Vårens siste lue??? har også blitt strikket. En lue til en kollega, og hun ble veldig fornøyd. Jeg har strikket den i Eskimo fra Drops, og bruker i underkant av 150 gram til denne. Pinne 6 på vrangborden, og pinne 8 på resten av lue. Tok en kveld å få den ferdig, raskt og greit å strikke.



Jeg klagde fælt i forrige innlegg på hun som ikke betalte. Nå har jeg endelig fått mail fra henne med en forklaring på at hun hadde fått noen uforutsette utgifter, og derfor ikke betalt. Det kan jo skje med oss alle, men hun kunne jo bare sendt en mail og fortalt det. Jeg strikker derfor videre på genseren hennes innimellom andre prosjekter, men den blir ikke sendt før pengene er på konto.
Kursdag i dag, tenker jeg tar med meg garn til ei ny vinhøne jeg har bestilling på. Greit å ha noe i fngrene, hjelper meg å holde fokus på det foreleseren sier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar