Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Da var mars over 1. april 2011

Genseren til kunden som ikke betalte sokkene sine, som jeg har klaget over i tidlgere innlegg, er nå ferdig. Men jeg har ennå ikke fått betaling for sokkene, så denne blir liggende her til alt er betalt. Hvis ikke hun betaler legger jeg vel ut denne for salg. Den er strikket i Drops alpakka, mønster 122-41. Størrelsen er small, men strikket på en halv pinne tynnere enn oppskriften, da kunden ville ha den i xs. Og så er den strikket noe lenger enn oppskriften sier, også etter kundens ønske.


Har også produsert en vinhøne til, ikke sikker på om den skal tilbringe påska på fjellet eller ved sjøen, men den kommer vel til nytte og glede uansett tenker jeg:-)


Tilslutt er det et par med enkle pulsvarmere til en dame jeg har strikket flere ting til. Og dette er ei som er rask med betalingen, sånne kunder liker vi:-) Disse er i Mirasol fra DSA, strikket etter oppskrift Drops 86-2


Akkurat nå er det ingen bestillinger på listen min, med unntak av en hals og et par pulsvarmere til damen som ennå ikke har betalt. Så jeg kaster meg nå over kurven min med restegarn beregnet til pulsvarmere. Så får vi se hva som kommer ut av det. Har masse oppskrifter lagret på maskinen både på hekla og strikka pulsvarmere, så jeg tror jeg bare begynner i en ende og prøver dem en etter en. Kan jo bli spennende. Legger dem ut for salg etterhvert, så det er bare å følge med:-)

God helg alle sammen, her blir det venninnehelg. Kjempekos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar