Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 19. januar 2014

Nesten innesnødd

Aner ikke hvor mye snø som har kommet, men det har tatt endel timer å flytte på den.

Ikke noe å gjøre med det, bare å vente på bedre tider. Mens vi venter blir det jo tid til litt strikking. 


Så da er årets 2. mariusgenser ferdig. Gikk litt raskere med denne i str 2 år enn den forrige som var i L.
Brukt Rubin  denne.

Det skal visst komme enda mere snø, så jeg legger like godt opp til neste Mariusprosjekt med det samme. 
Det blir litt spennende, her skal det strikkes et design kreert av hun som skal ha den :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar