Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 27. oktober 2013

Superlørdag....

Selv om det ikke føltes som de skulle bli det da klokka ringte 04.45
 lørdag morgen.

Gutta på Kristiansand Gladiators U-19 lag hadde overnattet hos treneren, og mor var takknemlig for å kunne overlate jobben med å få ungene opp på morgenen til ham. Jeg våknet til et øsende regnvær, og pakket sekken med ull og regntøy.

Bussturen med lagbussen inn til Oslo var en stille og rolig affære. Hele gjengen sov, hele turen . Med unntak av de 45 minuttene hvor vi stoppet for å spise frokost. Så sovnet de igjen.

Vel fremme gjorde gutta de de skulle gjøre, og vi  andre tok oss en liten rusletur rundt på Vålerenga. Det var oppholdsvær, men fremdeles grått. 

Men da kampen ble blåst igang, kom sola gjennom, og skapte en flott ramme rundt kampen. Ingen skal si noe på engasjementet på tribunen, vi ropte og hoppet. Dessverre hjalp det ikke helt, det ble tap 21-10. Men Gladiators er det eneste laget som har fått poeng mot Vålerenga Trolls i årets sesong. Og sølv både i serien og i NM, det er bra for et lag med masse nye spillere.


Min gode venninne Trine-Lise tok med seg mann og barn og hjalp oss å heie. Og da er de viktig å få tatt noen bilder som de kan vise frem etterpå.



Bussturen hjem var litt mer livlig, spesielt etter at de hadde fått i seg litt mat igjen.

Kvart på tolv i natt var vi hjemme igjen. En lang dag, men en flott dag. Tusen takk til folka rundt laget, og spesielt til Hege som ordner så godt opp og passer på alle sammen, inkludert oss foreldre. 

Og takk til laget for god innsats og god underholdning. Dere er GOE!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar