Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 29. april 2012

Hulter til bulter


Her er litt bestillinger som har blitt ferdig siden sist....Kommer ikke unna Marius ser det ut som, men gøy å strikke til venners barn. Og sokkene har blitt skikkelig populære, kommer stadig bestillinger på nye. Har et par til på pinnene nå


Og så har jeg funnet et nytt bilderedigeringsprogram med masse effekter. Og det må jo prøves ut. Blir nok mye rart en stund på bildene nå, må sjekke ut det meste. Gøy å leke seg litt: :-)


I hagen er det forandringer fra dag til dag omtrent....deilig med vår!!!


Litt stolt av meg selv denne uka. Gjennomførte Terrengkarusellen selv om det var pissregn....og jeg gikk aleine. Da er det greit å ha kamera med. Men det var skrekkelig vått...


Litt mer strikking. En bolero som skal brukes i et bryllup ble heldigvis ferdig i tide, på tross av venting på garn som aldri kom. Godt at Karmin da har ansatte med kontakter på butikker i Oslo, så det ble lånt noen nøster fra Tjorven Garn:-) Takk til begge butikkene, og Victoria som fikset dette


Løytnantshjerter er vakre....lurer på om de smaker på samme måte som da jeg var barn????


Lykken finnes i de små ting......


Er jammen ikke mye som skal til......En helg med ungene i hus, med spill og latter på lørdagskvelden, sol ute på dagtid, og et hode fylt av gode tanker.....Kort oppsummert, JEG ER HELDIG....OG JEG VET DET!!!!

Ønsker alle en god uke. Ta vare på de små magiske øyeblikk!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar