Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 15. april 2012

Absolutt i rute

Med det meste egentlig. Helga har vært veldig effektiv, på en god måte. Jammen ikke så dumt å ha en shoppingglad datter i huset, som må kjøres rundt. Da får jammen med mor surret seg avgårde også for å kjøpe nødvendigheter....og litt unødvendigheter også.

Så da er bordpynten til konfirmasjonen kjøpt inn


Eneste som mangler nå er noen cd-cover og noen kvister, men det trenger jeg ikke før kvelden før. Gjenstår bare å skrive tale....tar det neste helg.

To par sokker har det også blitt. Det er den årlige leveransen til en eks som får disse som betaling for hjelpa han gir når ungene har problemer med pcene sine:-) Grei deal det.


Oppgaveskrivingen fikk jeg fullført i dag, skal ha to dager som student til uka. Tror jeg jobber best under press jeg.....finner liksom på så mye annet å gjøre når jeg egentlig skal skrive oppgave. Men nå er det ihvertfall videresendt til de to som skal være opponenter på mitt fremlegg. Så får jeg bare satse på å få det godkjent, så jeg får lov å gå opp til eksamen.

Og det som gir den aller beste samvittigheten i dag er at jeg kommet meg opp på Kristiansands høyeste topp, Sletthei, i dag. En flott tur med Venneklubben Kristiansand, selv om det var et slit. Faktisk ga jeg opp halvveis, og fikk overtalt de andre til å gå videre uten meg. Pusten sa helt stopp, og jeg er ikke noe glad i å gå å føle på at andre venter på meg. Selv om det ikke var noen signaler fra de andre om at de tenkte sånn. Tenkte så at jeg skulle vandre litt alene oppover før jeg snudde, men plutselig var jeg på toppen, og fikk slengt litt med leppa til de andre som bare slappet av:-) Så ble det pølsegrilling og masse hyggelig prat, før vi gikk sammen nedover. En topp gjeng, gøy å bli kjent med nye folk.Blir nok flere turer med venneklubben, det frister til gjenntakelse.





Hagen har ikke fått noe omsorg denne helga, men det er så fine farger på vårblomstene at det kan vente en stund til. Blir nok tid til det seinere, når været blir litt varmere.


Så da er jeg klar for en ny uke med nye utfordringer. Deilig å kjenne at ting er i rute......



1 kommentar:

  1. Stilig bordpynt til konfirmasjonen:) Flotte bilder ovenfor!

    SV;takk for at du er med på giveawayen på bloggen min:) klem

    SvarSlett