Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Starten på garnslanking 30. desember 2010

I 2009 klarte jeg å bruke opp alt restegarnet mitt. Og da lovet jeg meg selv at jeg skulle strikke opp rester med jevne mellomrom. Men jeg har hatt så mye bestillinger hele tiden at jeg ikke har hatt tid til det. Så det må vel være et nyttårsforsett å få gjort noe med det i 2011.
Så da har jeg såvidt begynt, et par puslvarmere Drops 86-2 i Drops Merino Extra Fine, som jeg hadde igjen etter en babyjakke jeg strikket til en kollega.


Da kaster jeg meg over bestillingene igjen, så får jeg se hvor fort det går med garnslankingen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar