Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Har fått meg ny jobb…. 29. desember 2010

Men slipper heldigvis å si opp den gamle. Har bare fått meg en liten jobb på si….eller det vil si, jeg har vel egentlig hatt den en stund. Den består i å strikke modeller for Trapilho, men for å få det til på rett måte med betaling for arbeidet, så er jeg herved ansatt. Grei ekstrainntekt dette, rett i feriekassa:-)
Leverte det jeg hadde ferdig i dag, og har hentet nye prosjekter. 2 puffer som skal gjøres ferdig, armene til tante har ikke blitt bedre, så da har hun totalt strikkeforbud. I tillegg fikk jeg med en ny type garn de har fått inn, som jeg skal prøve å strikke ei litt lang jakke/kåpe av. Blir spennende å prøve dette garnet også.


Etter å ha byttet litt julegaver, var det litt penger som kunne legges i godsaker til mor. Det ble selvfølgelig garn. Slo meg skikkelig løs og kjøpte 4 nøster med Punto. Dyrt garn, men dette skal jeg bruke til et skikkelig luksuskjerf til meg selv. Ellers ble det noen nøster i Mirasol som skal brukes til lange pulsvanter som jeg har bestilling på, og noen nøster med 2-tråds gammelserie som jeg skal strikke selbuvotter til en dame i Tyskland av.


Jeg har også fått ferdig en Mariusgenser med rundfelling i løpet av romjula, og fikk levert den ned på garnbutikken. Så kan kunden bare hente der. Veldig greit når de driver med formidling mellom meg og kunder.


I tillegg fikk jeg en hel sekk med garn og stoff av tante, hun holder på med opprydding i sine gjemmer. Masse garn som nå har havnet i min restekurv. Stoffet og litt smånøster med garn tar jeg med på jobb i barnehagen, der kommer det alltid til nytte. Hun skal vist rydde enda mer, så det kan bli spennende å se hva som dukker opp. Jeg skal alltids finne god nytte av det jeg, mye greit som kan lages:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar