Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



fredag 9. september 2011

Sånn i utgangspunktet....

Det var ordene jeg brukte da vi var på vei inn på IKEA i ettermiddag. Egentlig ganske slitne, både Silje og jeg etter å ha vært på jobb. Så vi skulle bare kjøpe dyne til henne....sånn i utgangspunktet.....

Burde jo ha visst det, det ble jo selvfølgelig litt mer. I tillegg til dyne, ble det sengetøy, puter, sakser, steikespade, speil, tekanne, glasskrukker og selvfølgelig lyspærer og duftlys. Men det er jo standard hver gang jeg er der.
Tror ikke vi skal gjøre dette for ofte:-)

Vi har mor-datter helg her, og det er jammen lenge siden. Så vi har kost oss med god mat og Idol i kveld. Heia på at Kristine skulle komme blant de 40, men det gikk dessverre ikke. Men godt resultat allikevel, gratulerer til Kristine:-)

Nå er det leggetid her, blir en lang dag i morra. Har en kollega som skal gifte seg, og jeg har fått det ærefulle oppdraget å være matansvarlig. Så da trer jeg inn i cateringbransjen for en dag. Gleder meg til å se brudeparet når de kommer til selskapet etter vielsen.


Gratulerer med den store dagen i morra Anette og Osmond!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar