Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 17. november 2019

Oktober forsvant i full fart....

.......og snart er det jul 

Det har det igrunnen vært lenge. Både kakemenn, julebrus, pepperkaker og julemarsipan har vært i butikkene lenge. Alt for tidlig synes jeg, men jeg må også innrømme at juleforberedelsene hjemme også har startet. Men det er jo fordi det tar litt tid, spesielt når man skal produsere endel av gavene selv.

Jeg kan jo ikke legge ut bilder av det jeg har strikket i oktober, da røper jeg jo alt. Men en liten smakebit kan jo vises :)


Hva kan dette være mon tro? Og hvem er det til?

Mens jeg strikker, hører jeg endel på lydbok, og jeg har også alltid en fysisk bok jeg holder på med


Det er vel sånn jeg kommer til å fortsette nå i november, det er fremdeles en del julegaver som skal produseres.

God førjulstid






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar