Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 1. mai 2019

Den beste årstiden....og den verste...

....sånn er det bare. 

Det er så deilig med vår, ihvertfall en sånn vår som vi har i år. Med sol og varme. Det spretter og blomstrer i skog og hager....og det gjør sitt til at våren også er den verste årstiden. Nesa renner, øynene er hovne og klør, og pusten er tung. Takk og lov har jeg antihistaminer i alle mulige former og oppløsninger. så vi kommer oss nok gjennom denne våren også. PROSIT

Det har faktisk allerede vært noen dager med bikinivær, og da er det deilig med ei lydbok på øret. Og egentlig helt nødvendig, da jeg ikke lenger klarer å lese uten briller....og de kan jeg jo ikke ha når jeg soler meg, kan jo bli brilleskille da :)


Her er det jeg har lest og hørt i april. Kan igrunnen anbefale alle sammen.

Og selvfølgelig har jeg strikket litt i april også


Jeg har faktisk strikket hele 2 gensere til meg selv. En Jannecke-genser i Nepal og drops alpaca, og en Rust-genser i Viking Alpaca Maya. Og når det er påske, er det som vanlig også en Mariusgenser på pinnene, denne gangen strikket i Drops Karisma






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar