Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 1. oktober 2018

September i regn og vind

Jeg synes ikke vi har bare vær lenger.....det er liksom veldig varmt, eller veldig kaldt, eller veldig tørt, eller veldig vått...

September har vært veldig våt, og med masse vind.
Med andre ord, lese- og strikkevær


Her er det som har blitt lest...og hørt mens strikkepinnene har klirret

Albertjakke, bukse og lue strikket i drops merino extra fine

Ingen dikkedarer-cardigan strikket i drops flora og drops kid silk

2 nye kaja-romper til søte tvillingjenter

Nå er det tid for litt høstferie, og jeg setter kursen mot Alicante. Ikke kaldt, og forhåpentligvis ikke regn. Så det blir nok litt mindre av både strikking og lesing denne uka :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar