Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 4. desember 2016

Og vipps.....

.....så var November også over. Så da er det tid for å legge inn denne månedens produksjon

Mariusvotter strikket i dobbelt Flora fra Drops. Her blingset jeg litt, og byttet om på bunnfarge og mønsterfarge i kryssene. Oppdaget det heldigvis før jeg gjorde rett på vott nr 2, så da ble det et par med egen vri :)

Mariusvotter i drops nepal

Setesdalsgenser med rundfelling str 10 år. Strikket i drops merino extra fine. Denne tar turen som julegave til Chile

Også disse koftene skal med som julegaver til Chile. Str 4 år, strikket i drops flora

Jeg må jo også prøve meg på hjertevottene, disse er i drops nepal

Første paret jeg prøvde ut å tove i Nepal. Det gikk jo greit, så da fortsetter jeg å bruke dette til votter

Traktorgenser str 1 år. Strikket i drops merino extra fine

Og et par votter til Simen, så da har hele søskenflokken hos fam. Hagen fått votter. Strikket i drops Karisma

Jeg ser at jeg stadig ender opp med å bruke Drops garn. Bør vel kanskje få meg en sponsoravtale snart :)

2 kommentarer:

  1. Hei :) Så mye fint du har laget! Jeg strever med Hjertevotten, og er tom for fritidsgarn, og har noen nøster med Nepal. Ser du har strikket og tovet et par i samme garnet. :) Fulgte du oppskriften ifht maskeantall og pinnestr, eller endret du noe?
    Blir veldig glad for svar. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Jeg fulgte oppskriften både med masker og pinner. Eneste forskjell er tovingen. Nepal tover mye, så jeg tovet på 40 grader på kortprogram, ca 30 min. Lykke til

      Slett