Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 22. september 2014

Noen ganger er det bare så vanskelig...

Noen få ganger, heldigvis ikke så ofte, er det bare noen ting som ikke vil bli strikket.....

Her er et sånt arbeid 

Dette tubeskjerfet ville seg altså ikke.....Et enkelt og greit mønster, men ikke søren om det ville bli rett. Samme hvor mye jeg konsentrerte meg og telte, etter noen rapporter så var det feil....igjen og igjen.
Hele 4 ganger tok jeg det opp før det tilslutt ble rett.

Er det bare meg som har det sånn iblant, eller er det flere som har et håndarbeid som bare ikke vil bli rett?????

Godt jeg er sta, så ferdig ble det tilslutt :)

Strikket i Sandnes Soft Alpakka forresten....



1 kommentar:

  1. Det ble fint. har det slik jeg og noen ganger. Da er det forsøk på forsøk før det lykkes.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett