Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 2. juli 2013

Junistrikk

Ikke så mye, men jammen tok det sin tid. 

Spesielt denne. Gøy å strikke, men tok laaaang tid. Godt da å få tilbakemelding på at kunden er fornøyd og at den passet fint

Samme damen trengte nye sokker, og hadde ønsket seg disse "Vårsokkene" fra Hillesvåg. De gikk ganske fort å strikke, tykt garn og tykke pinner. Blir nok flere av disse etterhvert.

En Mariusgenser er på pinnene, vel egentlig nesten ferdig. Men siden jeg ikke klarte å fullføre den i juni, kommer det bilde neste mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar