Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 20. april 2013

Leketøy for voksne damer...

Koser meg nå, alltid gøy med nytt leketøy

Ny smulestøvsuger.....RÅÅÅÅÅSA selvfølgelig. Kjøpt på Clas Ohlsson, min favorittbutikk. Må nok dit igjen snart, ryktene sier at de får inn alle husholdningsapparater i RÅÅÅÅÅSA. Tror nok det hadde vært gøy med en ny brødrister eller kaffetrakter eller mikroovn eller......

Når mine barn begynner å skamme seg over mors eksterne harddisk, er det på tide å investere i noe litt mer moderne. Fantes ikke i RÅÅÅÅSA, men blå metallic er bra det også

Og så den nye Weberen min da.....helt passe størrelse for meg. Skulle egentlig bare ha litt blomster på Plantasjen.....men fristelsen ble for stor da denne sto å ropte på meg.
Nå gjennstår bare å få lempet den gamle på søpla, en tung jobb, men hva har man barn til?

GØY!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar