Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 10. mars 2013

Ut på tur og aldri sur


Det er viktig å være godt forberedt når man skal på tur .

Det så jo faktisk ikke veldig lovende ut værmessig da vi startet, sur vind og snøføyke. Men jammen med fikk General Torgeir rett, det ble sol.

Takk for turen til hele den flotte gjengen som var med, både små og store.

4,6 km fikk jeg faktisk klokket inn på telleren, selv om vi ikke tok turen rundt som vi hadde tenkt.
Men grilling, kaste på stikka, hesteskokasting og godt selskap gjorde at jeg er veldig glad for at jeg ikke falt for fristelsen til å bli sittende hjemme i sofaen.

Litt ekstra skryt til Lillian og Torgeir som initiativtager til turgruppa. Dere er gull verd for å få dradd denne tøtta ut ihvertfall.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar