Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 27. januar 2013

Magi med Kaizers

Denne helga har vi ventet på siden billetter ble bestilt i mai. Og den levde opp til forventningene og mer til. Selv om starten ble litt ruskete....




Snøkaos i Kr.sand og et tog som er en time forsinket. Godt vi hadde god tid.....

Innsjekk på hotell Opera og mat på Egon ble bare paranteser, Ungdommene var utålmodige etter å komme seg på konsert.....og mødrene var vel ikke helt borte de heller.

Så vi var tidlig ute...


Men det tok ikke lang tid før det ble fylt opp. Mennesker i alle aldre....spesiell setting for en Kaizers konsert


Og så kom de.....


De neste to timene var magiske.....mektig, rått, heftig, intenst, rett og slett bare helt utrolig.
Hele konserten ble filmet og kommer på dvd, den skal kjøpes, det er helt sikkert.

Etterpå var vi helt utladet, ungdommene gikk på rommet for å fordøye, og mødrene gikk i baren og fordøyde med et glass rødvin.

Og selvfølgelig måtte det tas noen bilder av Operaen når vi først var der, selv om selve taket var stengt pga snø og is....Det får bli en annen gang.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar