Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 31. desember 2012

Nyttår 2012




Og da er det vel på tide med oppsummering og evaluering av året som har gått.....Eller man kan rett og slett bare kjenne på følelsen man får inni seg når man tenker på det siste året, og hos meg gir det en god følelse.

Det har vært oppturer og nedturer, gleder og sorger. Positive og negative overraskelser og opplevelser. Og sånn skal det være. Vi lever i samspill med andre mennesker og får oss avogtil en trøkk i trynet. Og heldigvis så får vi også masse positivitet fra andre, og hvis jeg legger sammen ender jeg definitivt opp på plusssiden.

Jeg har de siste årene hatt som nyttårsløfte å bruke mindre tid på det som trekker meg ned av aktiviteter og mennesker, og mer tid på det som gir positive vibrasjoner. Synes jeg har blitt ganske god på det etterhvert, så løftet mitt for neste år blir derfor å fortsette å ha et godt liv, og å sette pris på det jeg har.

I kveld er det feiring med hyggelig mennesker og gode venner, noen jeg kjenner og noen jeg skal bli kjent med. Desserten er klar, den var mitt ansvar.


Fruktsalat med mye godt i.

Og til å følge meg inn i det nye året har valget falt på Oscar.


Tror det blir en perfekt partner i kveld.

Ute regner og blåser det, så noe særlig vær for fyrverkeri er det ikke. Ikke at det gjør meg noe, liker ikke raketter og synes det er å kaste bort penger. Men regner med at vi har god utsikt til fyrverkeriet fra Odderøya, så litt får vi jo med oss.

Godt nytt år til alle sammen, ses i 2013 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar