Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 16. desember 2012

Jeg rakk det...

Så nå håper jeg bestemoren som skal gi den til sitt barnebarn blir glad. 

Fikk forespørsel om å strikke denne etter at jeg hadde satt sluttstrek for bestillinger før jul. Man må jo være sikker på at man får alt ferdig. Den skulle egentlig være julegave til barnebarnet, men hvis den ikke ble ferdig, kunne den være bursdagsgave i februar istedet.

Nå gleder jeg meg til å sende melding om at det blir julegave allikevel.


Str S, strikket i Smart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar