Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 3. desember 2012

Herlige adventstid

Ihvertfall i små glimt. Klarer ikke helt å kjenne på den gode adventfølelsen før eksamen er levert, men det er bare et par dager igjen.....

Men litt advent er det nå allikevel

Jeg pynter ikke til jul før de siste dagene før julaften, men adventstake, stjerne og litt lilla pynt har jeg funnet frem. 


Og tradisjonen tro har jeg tatt en liten pause i skriving og vært på julemarked. Silje ble med meg, og vi fikk kjøpt oss både krans til døra og litt å bite i. Det var kaldt, men koselig.


Snøen daler ned utenfor, og jeg må vel bare innse at det må måkes litt i dag. Frem til jeg våknet i dag morges av lyden av brøytebilene levde jeg nemlig i håpet om at hvis jeg bare ventet litt til, så ble den borte av seg selv. Må nok legge inn en treningsøkt med snøskuffa i dag ja....

Da er det tilbake til eksamen......gleder meg til å bli ferdig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar