Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



mandag 20. februar 2012

Lenge siden nå.....

Blir liksom ikke høyest prioritert denne bloggen for tiden. Er jo så mye annet som skal gjøres:-) Jobb, trening, strikking, studier og ellers det som ramler ned i fanget på meg. En liten kjapp oppdatering her nå, etter å ha gjort ferdig en mariusgenser med ribb. Hadde jo bestemt meg for å bare strikke gensere med rundfelling eller raglan, men så var det litt problemer med å si nei når noen spør pent da......Så da ble det en som ble strikket frem og tilbake fra armfellingen. Får se om ikke jeg får øvd meg litt mer på det derre NEI-ordet etterhvert:-)

Ellers holder jeg på med to par til av de vottene som jeg IHVERTFALL ikke skulle strikke flere av....men det får det komme bilde av en annen gang. Nå er det avslapping på programmet, klarer å sette av litt tid til det også innimellom. Har huset for meg selv i kveld, lenge siden det nå. Litt deilig, men samtidig litt uvant å ikke ha Silje skravlende i andre enden av sofaen:-)

Her er ihvertfall genseren. Den skal være gave til en 16-årsdag, så jeg krysser fingre for at faren har tatt riktige mål, og at den passer:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar