Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 26. november 2011

1.lørdag i advent

Tror egentlig det blir vår nye tradisjon. For det er jo mye hyggeligere å tenne lys og kose oss på lørdagen når ungene er her, enn å gjøre det på søndagen når Silje har dradd hjem til seg selv, og Mathias har reist hjem til Evje. Blir liksom ikke det samme å tenne adventslys når man sitter ensom og aleine igjen:-)

Så da har vi pyntet LITT til advent. Hengt opp stjerne, røde garrdiner og tent adventlys. Og så har Mathias og jeg vært ute i griseværet og plukket kristtorn. Det må man jo ha til jul.


Nå blir det ikke pyntet mer til jul før de siste dagene før julaften. Blir koselig å gjøre det sammen med ungene i år, før vi drar til lillesøster på Hvitsten for å feire jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar