Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



søndag 9. oktober 2011

En liten oppdatering

Helga har stått i lesingens og oppgaveskrivingens tegn. Men man kan jo ikke jobbe hele helga heller, litt avslapping og kos skal det jo også være.

Etter en lang lesedag måtte jeg bare prøve meg på et armbånd som jeg hadde sett andre har laget. Liker ikke å strikke med bomullsgarn jeg, så det var ikke stort utvalg av farger i mine gjemmer. Fant litt brunt garn, og i løpet av ca et kvarter hadde jeg fått meg et nytt armbånd. Tenker jeg må prøve å lage noen av disse som hårbånd også etterhvert...



Jeg fikk også begynt på et nytt par av de pulsvarmerene som har vist seg å være høstens store hit.
Fikk ferdigstilt dem i dag, etter at jeg hadde brukt 4 timer på å skrive oppgave.



Nå er det faktisk helt tomt på bestillingslisten min....kan ikke huske når det var det sist gang. Men det betyr jo ikke at jeg blir arbeidsledig med det første. Tenkte det skulle bli noen strikka julegaver i år, for i fjor fikk jeg ikke tid til det i det hele tatt. Dessuten har jeg noen prosjekter som jeg har lyst til å lage til meg selv, så jeg skal nok få tiden til å gå:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar