Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Vintersett til god venninne 19. november 2010

Endelig skal Marianne få slippe å bruke Tor Håkons lue. Har strikket et deilig sett med lue og hals i Eskimo, og med tova votter til i samme garnet. Garanterer at ho ikke kommer til å fryse på hendene ihvertfall, for de ble kjempekjukke og gode.
Lurer på om jeg skal lage meg noen ullsåler i det garnet? Sikkert godt å ha i vinterskoene når jeg skal ut på tur….
Settet går i posten i morra, så er hun klar hvis prognosene om sprengkulde slår til:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar