Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Tidlig helg ,30. september 2010

Det har vært en uke med lange dager på jobb. Møter 3 kvelder denne uka, så da tar jeg fri i morra.
Morgendagen skal brukes til å gjøre klart til koselig besøk fra Oslo. En venninne som jeg ikke har sett på 15 år kommer for å være i helgen. Vi fant hverandre igjen på Facebook, og har fått kontakt igjen. Dette blir helt topp. Vi skal kose oss med masse god mat, og litt god vin også tenker jeg.
Pga mye jobb denne uka, har det ikke blitt noen skogsturer på meg.



Høsten er på vei, og det er masse forandringer ute i naturen. Flotte dager å gå tur på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar