Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Storbestilling fra nord 5. februar 2011

3 par pulsvarmere og en hals ferdig, 4 par sokker og en genser gjennstår, så dette kan vel kalles en storbestilling. Kjempegøy å få så mye for samme person, og det er ikke engang noen jeg har strikket for før. Mye jobbing for tida, så det blir litt begrenset med tid til å strikke. Men klarer jo alltid å presse inn litt i løpet av en dag.


Nå er det kosehelg med minsten, snart tid for å vekke ham. Nystekt brød er snart klart i bakemaskinen, det regner jeg med han synes er helt OK når han står opp:-)
God helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar