Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Sommersløvhet…12. juni 2011

Må vel være det som har slått inn når det gjelder bloggingen ihvertfall. Lange, lyse dager innbyr ikke til å sitte inne og skrive ihvertfall. Men litt må man jo prøve å holde følge med seg selv….

Strikker fremdeles på den siste genseren, så den blogges seinere. Mye jobbing for tida, for å få ferdig det som bør være klart før jeg tar første del av ferien. Så det blir noen lange dager. Neste helg er det to sommerfester på gang, og søndagen en tur til Oslo. Kick-off på studiet jeg skal begynne på til høsten på mandagen, så da tar Maria og jeg en overnatting der når vi har anledning.

Blir mye daffing med en bok eller håndarbeid i sola, så etter å ha kjørt Mathias hjem i dag, tok jeg med meg kameraet og gikk en tur i Ravnedalen. Måtte benytte sjansen å få tatt noen bilder av all blomsterprakten der før det er avblomstret. Og så tok jeg turen opp alle trappene. Snodig hvor mye tyngre det har blitt med årene….løp jo opp der da jeg var liten jo….
Men masse bilder ble det, det er nydelig der på denne tiden







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar