Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Ryggproblemer 4. november 2010

Ryggen spilte ikke på lag i dag. Måtte krype ut av senga i morres, og det var ikke snakk om å kjøre bil.
Så da ble det buss til kiropraktoren, som heldigvis ga meg en hastetime. Etter knekking og brekking surret han ispakning på ryggen min, og så fikk jeg beskjed om å gå meg en lang tur. Så da ble det en tur rundt lysløypa på Prestheia. Masse bakker der, så isen på ryggen ble fort varm.
Men nå kjennes ryggen mye bedre ut, kanskje det holder med en behandling til???? Kan jo håpe.
Kameraet var som vanlig med på tur, så det ble noen bilder i dag også:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar