Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Og vi strikker og vi strikker…. 13. desember 2010

Og det går så fint og flott:-) Enda en puff ble ferdig i går. Denne gang en barnepuff i lilla. Noe smalere stoff somdenne skulle strikkes av. Brukte pinner 12 denne gangen, det ble for mye med 15. Det var veldig mye lettere å strikke denne, den ble ikke så tung som den andre. Brukte en dyne som fyll inni denne, det holdt greit.


Skal levere disse i morgen, så får vi se hva de neste Trapilho-prosjektene blir. Spennende å prøve ting jeg aldri har forsøkt før.
Har også fått ferdig en “rundhals” til meg selv. Den er strikket i et garn som heter Contessa Print. Det er italiensk, og min mor kjøpte det til meg i Tallin i fjor. Det inneholder noe akryl, er mykt og godt og virker som det ikke klør. Gjennstår å se om det stemmer når jeg får tatt det i bruk. Har ikke strikket noe til meg selv på snart 2 år, så det var vel på tide at jeg også fikk noe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar