Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Min første premie…ever 10. november 2010

Jeg er ikke flink til å trene, liker i grunnen ikke å bli hverken sliten eller svett. Og jeg er også kjempeflink til å finne opp grunner for meg selv for å la være å trene….

Men noen ville ikke la meg i fred, og etter mye mas gikk jeg i i vår med på å bli med på et løp i Terrengkarusellen. Og dermed var jeg bitt av basillen. Min gode hjelper var snill og gikk rundt med meg første gangen. Etter det har jeg hatt en god kollega som har tatt turen sammen med meg, mens vi har latt inspiratoren min få løpe sånn som hun pleier.

Terrengkarusellen har blitt et viktig gjøremål i uka, og vi har fått med oss de fleste løpene resten av sesongen. I dag var det premieutdeling, og jeg er nå den stolte innehaver av et stykk premie. Den første jeg noen gang har fått for en fysisk utskeielse.

Neste år er målet å få med meg alle 19 løp, og i mellomtiden skal jeg være flink å fortsette med å ut og gå. For dette har gitt mersmak, og er både fysisk og mentalt god medisin.
Så takk Monica for at du sparket meg i gang, og takk Anette for at du tråkker rundt løypene sammen med meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar