Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Hva, hvorfor, hvordan….. 4. oktober 2010

Hvorfor skrive blogg? Har jo FB og oppdaterer status jevnlig der. Og der får jeg jo kommentarer på oppdateringene mine. Det er jo hyggelig, men det er jo ikke akkurat stedet å legge ut sine innerste tanker og følelser…ikke for meg ihvertfall.
Føler ikke helt at det er det jeg vil bruke bloggen til heller, men kan skrive litt lenger innlegg her. Så kanskje det blir det jeg bruker den til. Skriver ned litt tanker og funderinger, omtrent som en dagbok.
Ikke det at jeg har tenkt å legge ut hele sjelslivet mitt på nettet akkurat. Er ingen som vet om bloggen min egentlig, så det er jo ikke sikkert noen leser det i det hele tatt. Men tar ikke sjansen på at ikke noen dumper innom her.
Men jeg bor jo aleine, og avogtil har man jo litt man har lyst til å fortelle til noen, eller litt frustrasjon man trenger å få ut. Kan selvfølgelig snakke med meg selv, kan jo hende jeg har noe formuftig å svare med…men liker i grunnen å skrive, så da kan jeg jo lage en liten dagbok her inne.
Tenker på mye rart jeg, så det kan bli variasjon i innleggene her, det eneste det ikke blir, er mine innerste tanker. De forbeholder jeg å dele med de få menneskene som jeg virkelig stoler på. Disse tankene har ihvertfall ikke noe å gjøre på nett:-)
Så da blir det sikkert ikke noen festlig blogg, men den fyller den funksjonen jeg ønsker den skal ha ihvertfall:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar