Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Har kjøpt tredemølle 20. november 2010

Noen kjente som skulle selge tredemøllen sin, og jeg har lenge lurt på å kjøpe meg en. Så da måtte jeg  jo bare slå til.
Er ikke like fristende å ut å gå nå om vinteren som det er resten av året. Så da skal jeg gå inne. Planen er å få gått noe hver dag, og å ta intervalltrening et par ganger i uka. Så får jeg se hvordan det går med formen, den bør bli bedre dersom jeg klarer å holde meg til dette.
Mølla er stor, og stua mi er ikke veldig stor. Så akkurat nå ser det ut som et treningsstudio her. Men det er lettere å motivere seg til å gå hver dag når jeg ser den hele tiden, og når jeg kan se på tv mens jeg går. Er jo bare meg som bor her, så den står ikke i veien for noen. Så får jeg heller kjøre den inn på soverommet når jeg får besøk.
Så da er det bare å krysse fingre og tær for at motivasjonen holder, det er den største utfordringen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar