Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

Da var det over…..nesten 24. april 2011

Ihvertfall er påskebesøket over. Kjørte Mathias hjem i dag, han ville gjerne ha et par fridager sammen med kamerater også. Kjenner at det er verre å kjøre ham hjem når han har vært en hel uke, enn når han bare har vært en helg. Men det er vel naturlig, blir mer tid til å være “skikkelig” sammen når han er her over lengre tid. Men sånn er det nå engang, bare å glede seg til neste gang han kommer:-)

Benyttet sjansen til å gå meg en fin tur på Evje når jeg først var der oppe. Tok turen opp Senum-sida til favorittstedet mitt. Har tilbrakt mye tid der når jeg behøvde å tenke over ting. Gir meg en god ro i kroppen å sitte å se vannet strømme forbi, og ta med seg alle triste og kjedelig tanker. Funket i dag også det!!!!



Det har vært en flott påske, med deilig vær, og masse ting som har blitt gjort. Godt å ha hatt disse dagene fri, til å få unna en del av det man ikke rekker til vanlig. Mye god mat har vi hatt, og litt påskegodt har vi også klart å få dyttet i oss. Fri i morra også, den dagen skal brukes til den siste oppladingen før den mest hektiske jobbperioden i året. Mye som skal på plass før sommeren, så det blir hektiske mnd fremover. Godt man liker jobben sin, hvis ikke hadde det vært tungt å se frem mot dette.
Satser på at værmeldingen fremover stemmer, og at det blir mulighet for mange turer i skogen fremover,deilig at vinteren er over:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar