Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 7. september 2011

3 for 2 6. oktober 2010

Er snart ikke den ting hvor ikke man får dette tilbudet her. Bleier, brus, pizza, tannkrem, sololje, klær,sminke……ja det meste. Tror jeg kunne fått tak i det meste jeg trenger jeg, med denne fantastiske dealen:-)
Lurer jammen med på om det finnes noen sånn deal for komfyrer også…jeg har jo hatt to, og nå trenger jeg en ny. Hadde vært greit å få den 3 gratis…Kanskje det finnes en deal for menn også….har bodd sammen med 2 stk av eksemplaret, og de har nå hatt sin kostnad hver på sin måte. Burde jo få 3 gratis da? Free of charge?
Men så var det det med behovet da…..man trenger jo ofte ikke 3, selv om den 3 er “gratis”. Men skulle gjerne hatt det på komfyrer altså, for det trenger jeg. Menn derimot tror jeg at jeg heller står over. Sikker på at hvis man hadde fått en mann helt gratis, så hadde det sikkert vært dårlig vare. Gått ut på dato eller noe sånt….
Over til noe helt annet. Jobben min er noe av det beste som finnes. Satt og tenkte på det på kontoret i dag, da jeg endelig fikk surret meg inn dit. For det er akkurat det. Lurer på hvor mange andre steder man blir møtt på en sånn måte som i barnehagen. Klemmer og glade barneansikter er dagligdagse ting. Jeg føler meg sett og verdsatt hver gang jeg kommer på jobb. Og ikke bare ungene….har en gjeng med flotte kolleger også, som er utrolig flinke til å se hverandre, og å vise at de setter pris på hverandre. Føler meg fantastisk heldig.
Legger med noen bilder her av dekoren på kontoret. Jeg får nemlig stadig nye ting som skal henges opp, og de kommer også inn og sjekker om jeg har det der. Så her nytter det ikke å lure noe ned i søpla. Ihvertfall ikke før det  har gått noen dager. For da kan jeg bytte det ut med noe nytt.
Akkurat nå går det mye i rosa hjerter blant noen av jentene, og det deler de gjerne med meg:-)


Vinduspynt

Kunst på veggen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar