Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 31. januar 2017

Full fart i det nye året

Strikkepinnene går i 2017 også :)

Hjertevottene strikket jeg noen av i julegaver. Og det blir nok flere av disse etterhvert. Disse er strikket i drops Nepal

Fikk bestilling på to stk Gullungen-romper.  Strikket i drops merino extra fine, str 12-18 mnd. Lagde ekstra snorer, så kan man bytte litt hvis man ønsker det

Dette settet måtte jeg bare prøve, kun fordi jeg synes det er så fint. Artig mønster å strikke. Lillemor bukse og lue i str 6 mnd, strikket i drops merino extra fine

Plutselig på søndag ettermiddag måtte jeg bare prøve meg på den berømmelige Lothepuslua, selv om jeg hadde bestemt meg for at den gadd jeg ikke strikke. Strikket den i drops lima, det var det garnet jeg hadde liggende. Fargene ble heller ikke som i originalen, brukte av de farger som lå i garnlageret mitt.

Et par hjertevotter i offwhite også. Også disse i drops Nepal

En Pt-kjole til prinsesse Nora. Strikket i drops <3 #7

Et par votter til en liten kompis

Og et par votter til en kollega


Ny måned står for døra, blir vel litt på pinnene i februar også 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar