Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



onsdag 1. mars 2017

Februarstrikk

Her strømmer bestillingene på, og jeg kunne nok ha strikket døgnet rundt for å rekke alt. Men jeg tror det er godt jeg har jobb også, hadde blitt for mye stillesitting og strikkevondter hvis jeg skulle strikke hele dagen :)

Jenta i barnehagen som fikk kjole av meg, måtte ha en jakke til. Det ble litt kaldt med sommerkjole uten jakke. Og hun kunne IKKE vente meg å bruke den til det ble sommer. Så da ble det en langermet bolero til henne, strikket i drops baby merino

En ny gullungenromper har det også blitt, str 12-18 mnd


Lothepuslua ble populær, får stadig inn nye bestillinger på denne. Den lilla er strikket i drops merino extra fine, og den brune i drops karisma


Marianne-genser fra Hanneli for Sandnes. Strikket til min trofaste kunde Marit :)

Datteren ønsket seg en Nancygenser, og da leverer mor. Denne er strikket i drops Lima.

Svigersønnen er på vandring Norge på langs, og har fått hullete sokker. Da det skulle sendes en pakke nordover til ham, måtte jeg forte meg å strikke et par ullsokker, med forsterket hæl

Nå har jeg en ny mariusgenser på pinnene, med utradisjonelle farger. Gleder meg til å se hvordan den blir :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar