Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 31. mai 2016

Kom mai du skjønne milde.....

.......eller ikke. Har nå vært litt varierende vær, men heldigvis er alt vær godt strikkevær. Så her er det som har blitt laget i mai 

Enda et pannebånd fra Klompelompe. Dette er strikket i alpakka fra Nille

Denne har jeg hatt lyst til å strikke lenge. Det er mønster fra Dale Retro Baby 319. Strikket i Dale baby ull. Ikke noen bestemt som skal ha den, så den havnet i gaveboksen. Det er stadig noen som får barn rundt omkring.


Goklumpen hentesett fra Klompelompe. Dette visste jeg bare at jeg måtte strikke første gang jeg så det. Og når en tidligere kollega nå venter barn, var det bare å hive seg i strikkinga. Strikket i Drops babymerino

Andrine sommerkjole fra Klompelompe, ble Andrine vinterkjole når jeg strikket den i Karisma. Denne havner også i gaveboksen

Kjærestevotter har det blitt noen av opp igjennom årene. Denne gang var det en tidligere klassevenninne som ønsket å gi bort et par i bryllupsgave

Jeg har ikke strikket alle disse i mai. Det har vært et innimellomprosjekt når jeg ikke har hatt andre ting på pinnene. Sokkene gir vi som "velkomstgave" til nyfødte søsken av barna som går i barnehagen vår. Nå tror jeg det holder et års tid eller noe sånt :)

Da var mai forbi, og vi nærmer oss den tida på året da det ikke strikkes like mye som ellers.....ihvertfall hvis det blir enn sommer med sol. Men litt blir det vel innimellom allikevel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar