Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



lørdag 1. oktober 2011

Sommer på overtid

Ja det har det absolutt vært de siste dagene her. Litt kjedelig da at jeg hadde satt av helga til endelig å få lest litt pensum. Men det gikk greit å sitte ute på terassen å lese. Man må jo benytte været når det er her, har ikke vært for mye av det i sommer...

Merker at det er lenge siden jeg har vært student, så etter noen kapitler om ledelse trengte hodet mitt litt pause. Ikke blir det mange skritt på skrittelleren heller av å lese, så da var det nødvendig med en tur.
Kjørte opp til Prestheia skole, liker godt den lysløypa som er der oppe. Og en nydelig tur ble det. Som vanlig hadde jeg med kameraet. Begynnelsen av løypa lå fremdeles delvis i skygge, så det ble noen flotte motiver av vanndråper på blader og på spindelvev....utrolig facinerende med alt det fine spindelet som var overalt....




Måtte leke meg litt med et par bilder også, alltid gøy å se hvor anderledes de blir med litt redigering



Det begynner å bli litt høstfarger, spesielt på eikebladene var det noen flotte sjatteringer


Ikke så mye sopp i skogen lenger nå, ganske vått og slimete det som var der



Mose har alltid facinert meg, fant noen fine motiver der også



Og så blir det jo alltid litt trolsk stemning når sola sildrer inn mellom trærne



Tilslutt kan jeg jo ikke ha et blogginnlegg uten å putte på litt strikking. Den siste av genserene til de franske frøkner er ferdig, og denne er RÅÅÅÅÅÅSA, akkurat slik Justine ville ha den. Hun har tilogmed fått nye rosa infatninger til brillene sine så de skal passe til genseren. Deilig å være 6 år:-) Så nå håper jeg at både Emma og Justine blir veldig godt fornøyde med genserene sine.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar