Dame midtveis i livet. Med tanker og funderinger som jeg avogtil har behov for å skrive ned. Jeg går mye på tur, og tar endel bilder når jeg er ute. Driver også med håndarbeid, både til eget bruk og for salg, så det kommer nok endel av det også her. Ellers så blir det vel noen små glimt fra livet mitt.....ihvertfall de tingene jeg har lyst til å dele med hele verden



tirsdag 4. oktober 2011

Isj og usj

At jeg aldri lærer.....å si nei til å gjøre ferdig noe for andre....Men de spør jo så pent, og det er så vanskelig å skuffe bestemødre som så gjerne vil ha noe ferdig til sine barnebarn. Når det atpåtil er mor til en jeg var veldig forelsket i da vi gikk på barneskolen som spør....er det egentlig ikke noe valg.

Hun hadde strikket halvparten av lappene før jeg fikk det. Egentlig litt dumt, for jeg ville heller strikket hele remser hvis jeg kunne valgt. Litt færre sømmer å sy da. Men nå måtte jeg bare fortsette med rutene. 36 ruter som skulle sys sammen. Så toves, før det skulle hekles kant rundt (noe dritt å hekle i tova ting) og så skulle det sys kastesting rundt hver rute.....Og jeg som er så glad i montering....NOT!!!1

Men nå er det ferdig, og jeg kan levere det fra meg i morra. Er ihvertfall en fornøyd kunde, for hun var veldig fortvilet fordi hun ikke orket å gjøre det ferdig. Så jeg får trøste meg med tanken på at det var en god gjerning ihvertfall.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar